اگر می خواهید هکر شوید، حتما باید برنامه نویسی یاد بگیرید
 
درباره وبلاگ


موسسه دنیای پردازش کاج طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت ساز با بیش از 130 امکان مختلف و منحصر بفرد در ایران سایت ما : pineportal.com
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 271
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت و فروشگاه های اینترنتی




اگر در اینترنت معنی کلمه ی Hacker را جست و جو کنید، متوجه خواهید شد که معادل فارسی این کلمه به معنی «دانش فنی و مهارت لازم برای حل مشکلات غیر ممکن است.» البته در دنیای واقعی هکر بودن چیزی فراتر از این ها است. در اصل، هکرها گروهی هستند که در اولین آزمایش های آژانس پروژه های پیشرفته ی تحقیقاتی موسوم به آپارنت و همین طور در اختراع اینترنت نقش داشتند و شبکه ی گسترده ی جهانی را راه اندازی کردند تا بدان وسیله دنیای بهتری بسازند.
 
اگر شما هم به هکر شدن علاقه دارید، قبل از هر چیز باید روش درست آموزش را یاد بگیرید و باید بدانید که خصوصیات مختلف و مهارت های لازم برای هکر شدن چه چیزهایی هستند. یکی از اساسی ترین مهارت ها، برنامه نویسی است؛ برنامه نویسی مهارتی پایه ای است که هر هکری باید آن را فرا بگیرد و به آن مسلط شود. اگر شما با هیچ یک از زبان های برنامه نویسی آشنایی ندارید می توانید با یاد گرفتن زبان های پایه یی مانند پایتون و جاوا کارتان را شروع کنید؛ این دو زبان بسیار قدرتمند و مستند هستند و به راحتی فرا گرفته می شوند و اگر دوست دارید که در سطح وسیعی در دنیای برنامه نویسی فعالیت داشته باشید توصیه می کنیم که زبان برنامه نویسی C یعنی زبان هسته ای یونیکس را یاد نیز بگیرید. برای مهارت در هک کردن باید سطح دانش خودتان را درباره ی زبان های مختلف برنامه نویسی بالا ببرید تا بتوانید با تزریق کد و سایر تکنیک های هک کار کنید.
 
اگر در نظر دارید که در حوزه ی خاصی از هک فعالیت داشته باشید ضروری است که زبان برنامه نویسی مربوط به آن حوزه را آگاهانه انتخاب کنید. مثلاً اگر به امنیت برنامه های کاربردی وب علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به یادگیری زبان های برنامه نویسی پی اچ پی و جاوا اسکریپت بپردازید و اگر می خواهید با هک شبکه و Pentesting سر و کار داشته باشید، خیلی مهم است که زبان برنامه نویسی C را به طور صحیح یاد بگیرید.
 
چرا برنامه نویسی مهمترین مهارت لازم برای هکرهاست؟ 
تسلط داشتن به یک زبان برنامه نویسی می تواند بسیار مفید باشد زیرا باعث می شود که مستقل باشید و نرم افزارهای مخرب مخصوص خودتان را بسازید و کاری کنید که نرم افزارهای آنتی ویروس قادر به شناسایی آن ها نباشند. بیشتر ابزار هک اپن سورس هستند و به صورت رایگان وجود دارند، هنگامی که به هنر برنامه نویسی تسلط پیدا کردید می توانید از این ابزارها استفاده کنید و یا حتی می توانید از توانایی های خودتان استفاده کنید و آن ها را به ابزار بهتری مبدل سازید.
 
در نتیجه قبل از این که کار هک کردن را شروع کنید باید کدنویسی را یاد بگیرید تا بتوانید مهارت هک را به طور صحیح و اصولی فرا بگیرید. نظر شما چیست؟ آیا با این روش موافق هستید؟ لطفاً نظرات خود را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 بهمن 1395برچسب:کدنویسی , برنامه نویسی , هک , :: 18:18 ::  نويسنده : vahid